Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

... Δ. Καμπουράκης - τέλος - σύνταξη - χωριό ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Βγαίνει σε σύνταξη
ο Δημήτρης Καμπουράκης


- Τέλος η τελευταία σελίδα του Έθνους για τον δημοσιογράφο
- Bγαίνει στη σύνταξη και φεύγει από το επάγγελμα o ρεπόρτερ Κατάλευκος


Διαβάστε τι έγραψε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης στο "Εθνος" του Σαββάτου στην τελευταία σελίδα ως ρεπόρτερ Κατάλευκος (16/7):
***
Πέρυσι τέτοιο καιρό έφευγα για το χωριό μου, έχοντας τη σιγουριά ότι επιστρέφοντας θα ξαναπήγαινα στη δουλειά μου. Φέτος φεύγω δίχως να έχω ιδέα τι θα βρω όταν επιστρέψω. Και να ήμουν μόνο εγώ, καημός δεν θα “ταν. Χιλιάδες είναι οι άνθρωποι που καταπλακώνονται από τα ίδια βαριά ερωτήματα. Θα μου πείτε, «και τι να πουν οι άλλοι που είναι άνεργοι εδώ και πέντε χρόνια;». Δεν αντιλέγω, πλην αυτό είναι το πρόβλημα του τόπου. Αντί να ονειρευόμαστε για τα καλύτερα,.. ελπίζουμε να αποφύγουμε τη θέση των δυστυχέστερων, των πιο κακοπαθημένων.
Ας είναι. Παρ” όλες τις σκοτεινές σκέψεις και τις σκοτεινότερες προοπτικές, το χωριό μας (για όσους έχουν) είναι πάντα ένα δίχτυ προστασίας. Θεωρητικό ίσως, αλλά στέκει εκεί. Με την κληματαριά στην αυλή, με το καφενείο στην πλατεία, με τους συγγενείς και τους παλιούς φίλους. Κάτι είναι κι αυτό. Εκεί θα είμαι τον επόμενο μήνα. Και ανάμεσα στα άλλα, θα σκέπτομαι ότι αυτή εδώ η σελίδα που διαβάζατε επί έναν χρόνο, αν μη τι άλλο ήταν έντιμη.
---

---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου