Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Ποιοι παίζουν με την αξιοπρέπεια και τις ζωές των εργαζομένων

*
Ανασυγκρότηση
***
*


Σε καταγγελία μέσω fb για τους όρους εργασίας του στην εφημερίδα "Αξία", προχωράει ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Σπανός όντας απλήρωτος τέσσερις μήνες.

Ο δημοσιογράφος καταγγέλλει με το όνομά τους τον εκδότη και τον διαχειριστή της εταιρείας που, όπως αναφέρει, «κωφεύουν προκλητικά» από τις 23 Αυγούστου στις εκκλήσεις του για την καταβολή ενός από τα τέσσερα μηνιάτικα που του οφείλουν (στην ίδια κατάσταση βρίσκονται πολλοί εργαζόμενοι στο χώρο των media).

Αναλυτικά η ανάρτηση του Π. Σπανού στο fb: 

"Αφού, λοιπόν, κάποιοι άνθρωποι παίζουν με την αξιοπρέπειά μου και το δικαίωμά μου να αμείβομαι για την εργασία που τους προσφέρω, αποφάσισα κι εγώ να τους καταγγείλω δημόσια, έχοντας φυσικά επίγνωση των… συνεπειών του νόμου που λένε. Την… ουρά της ανεργίας (και της ανέχειας) τη γνωρίζω πολύ καλά πλέον, αν έχουν το θάρρος, βεβαίως, οι καταγγελλόμενοι να με διώξουν από τη δούλεψή τους!

Αντώνης Πίκουλας και Μιχάλης Δαλαμάνης: Ο πρώτος είναι εκδότης της εβδομαδιαίας οικονομικής εφημερίδας «Αξία» (και περιφερόμενος κήρυκας της οικονομικής ηθικής των Μνημονίων στα τηλεοπτικά παράθυρα) και ο δεύτερος ο διαχειριστής της εταιρείας που την εκδίδει.
Οι δύο αυτοί «κύριοι» κωφεύουν προκλητικά από τις 23 Αυγούστου στις -απεγνωσμένες- εκκλήσεις μου (τα γραπτά μηνύματά μου και προς τους δύο στη διάθεση του καθενός) για την καταβολή ενός από τα τέσσερα μηνιάτικα που μου οφείλουν, προκειμένου κι εγώ με τη σειρά μου να καλύψω βασικές υποχρεώσεις μου -διατροφή, στέγαση, φάρμακα που χρειάζομαι κ.ά. Η τελευταία μισθοδοσία μού καταβλήθηκε στις 29 Ιουλίου, δηλαδή σχεδόν τρεις μήνες πίσω. Τον Σεπτέμβριο, ως όφειλαν, κατέβαλαν στους συναδέλφους το επίδομα αδείας και κάποιο ήμισυ μισθού, ενώ στον δικό μου λογαριασμό δεν πιστώθηκε ούτε λεπτό του ευρώ, προφανώς επειδή εργάζομαι για λογαριασμό τους χωρίς την παραμικρή κάλυψη –ασφαλιστική και άλλη- από τον Νοέμβριο του 2017, και άρα κατ’ αυτούς δεν μπορώ να αποδείξω τίποτε απ’ όλα όσα ισχυρίζομαι. 

Οι «κύριοι» αυτοί δεν σεβάστηκαν ούτε τα προσωπικά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζω ούτε και του παιδιού μου, το οποίο στις αρχές Σεπτεμβρίου χρειάστηκε να κάνει κάποιες εξειδικευμένες εξετάσεις. Φυσικά στο διάστημα αυτό φρόντιζαν οι δύο «κύριοι» να… διαρρέουν τη δυσαρέσκειά τους -τι πρωτότυπο!- για την ποιότητα της δουλειάς μου. Βλέπετε, τα λεφτά είναι πολλά καθώς αγγίζουν πλέον τα 3.000 ευρώ και ο στόχος τους –πιθανότατα- είναι να μη μου δώσουν ποτέ αυτά τα χρήματα που μου οφείλουν, μια πρακτική την οποία συνηθίζουν. Ευνόητο είναι κάπου εδώ να αναφέρω ότι άλλες αρχές θα αποφασίσουν αν θα χάσω αυτά τα χρήματα και όχι αυτοί οι δύο «κύριοι». 

Δεν περιμένω, φυσικά, να δικαιωθώ από αυτούς τους ανθρώπους μέσα από μια ανάρτηση στο FACEBOOK. Εκείνο που προσπαθώ να καταδείξω είναι όχι μόνο την αφερεγγυότητά τους αλλά -κυρίως- την ανάλγητη στάση τους απέναντι σ’ έναν εργαζόμενο με πολύ συγκεκριμένες, ειδικές και… κάπως επείγουσες ανάγκες. Εξυπακούεται, δε, ότι η κίνησή μου αυτή δεν αφορά στην αναζήτηση κάποιου είδους… ελέους από τους φίλους μου στο FB, εκτός βέβαια αν πρόκειται για κάποια σοβαρή εργασιακή πρόταση! Για να είμαστε ξεκάθαροι δηλαδή…

Υ.Γ.: Μιλώ για τον εαυτό μου διότι δεν έχω καμία εξουσιοδότηση να μιλήσω για άλλους συναδέλφους μου!"
---
zoornalistas
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου