Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

... toportal.gr του ΣΥΡΙΖΑ ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Μα και το λατινικό “P” βρε Άρη μου, ολόιδιο;
.
Δαβαράκης προς Τσίπρα: Αν σας αρέσει... Αν δεν σας αρέσει θα πάρω το προϊόν μου και θα πάω αλλού...

Οι αντιδράσεις σχετικά με toportal.gr ήταν πολλές. Και για την αναφορά ότι ο Τσίπρας, ο Παπάς κι ο Βερναρδάκης «ανέθεσαν την δημιουργία ενός κοινωνικά πολιτιστικού site», στον Αρη Δαβαράκη αλλά και για το αισθητικό κομμάτι του εγχειρήματος.

Αντιδράσεις που περιελάμβαναν από τον Μουρούτη της ΝΔ, μέχρι πρώην συνεργάτες του Δαβαράκη που του είπαν ότι το σάιτ μοιάζει πολύ με το protagon.gr («μα και το λατινικό “P” βρε Άρη μου, ολόϊδιο;» )και ότι αυτό δεν τον τιμά και πρέπει να το διορθώσει! Ο δημοσιογράφος ευχαρίστησε τον Μουρούτη για την «διαφήμιση» και υποσχέθηκε στα κορίτσια του protagon ότι θα αλλάξει σύντομα το header του σάιτ.

Αντιδράσεις για toportal όμως πρέπει να υπήρξαν και από πολλούς μέσα στην Κουμουνδούρου καθώς ο Δαβαράκης διευκρίνισε: «Αν δεν τους αρέσει θα δώσουμε τα χέρια σαν καλοί φίλοι, θα πάρουμε ένα συναινετικό διαζύγιο και από δω παν κι’ άλλοι. Εγώ θα πάρω το προϊόν μου (!) και θα πάω να το πουλήσω κάπου αλλού και εκείνοι θα συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους όπως ξέρουν»!

Συγκεκριμένα έγραψε σχετικά :

(...) Οταν έγραφα χθες πως μου «ανέθεσαν» να φτιάξω αυτό το site o Χριστόφορος Βερναρδάκης και (κυρίως) ο Αλέξης Τσίπρας, εννοούσα ότι με εμπιστεύθηκαν να δοκιμάσω να φτιάξω κάτι που είχα και έχω στο μυαλό μου. Αυτό δεν σημαίνει πως αν φτιάξω μια ανοησία, μια αποτυχία, μια σαχλαμάρα ή κάτι που δεν τους ενδιαφέρει τέλος πάντων θα το φορτωθούνε ντε και καλά. Αν δεν τους αρέσει θα δώσουμε τα χέρια σαν καλοί φίλοι, θα πάρουμε ένα συναινετικό διαζύγιο και από δω παν κι’ άλλοι. Εγώ θα πάρω το προϊόν μου (!) και θα πάω να το πουλήσω κάπου αλλού και εκείνοι θα συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους όπως ξέρουν. Αλλά αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν θα συμβεί αυτό. Και δεν θα συμβεί γιατί εδώ ψέματα δεν θα γράφουμε και ο πολιτικός χώρος που, με τον τρόπο του, μας «δοκιμάζει», έχει για στόχο του (μεταξύ πολλών άλλων) να μιλήσει καθαρά και ξάστερα για όλα τα θέματα χωρίς αγκυλώσεις και κολλήματα. Και σ’ αυτή του την απόφαση εμείς εδώ με toportal.gr θα βοηθήσουμε και θα είμαστε χρήσιμοι. Αλλά, όπως είπαμε, αν δεν ταιριάξουμε δεν θα διστάσουμε : Τέσσερα διαζύγια επιτρέπει η Ορθοδοξία μας.
---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου