Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

... "Ε" - ο Β. Παναγόπουλος δεν άντεξε και "μιλάει" ...

*
Βαγγέλης Παναγόπουλος
(πρώην διευθυντής "Ελευθεροτυπίας")
***
*


"Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση..."
.

Την επιστολή αυτή έστειλα στους συναδέλφους μου στην "Ελευθεροτυπία" την Κυριακή και διαβάστηκε στη σημερινή γενική συνέλευση:

Συνάδελφοι,

Όπως σας υποσχέθηκα στην τελευταία επικοινωνία μας την ημέρα της αποχώρησής μου από την εφημερίδα, σας παρακολουθώ. Παρακολουθώ και τη δουλειά σας και την περιπέτειά σας. Αποχωρώντας όμως, παρέλειψα να σας πω κάτι. Ότι δεν πληρώθηκα. Είναι τα νέα ήθη που εισήγαγε στην εφημερίδα μας, ο εννέα πλέον μηνών, εκδότης της, Χάρης Οικονομόπουλος. Ξέρετε, αυτός ο κύριος - που μπορεί να έχετε ξεχάσει πως είναι επειδή δεν εμφανίζεται πλέον στην εφημερίδα - με το λαμπερό χαμόγελο και τις πάλαι ποτέ ηχηρές διαβεβαιώσεις και διακηρύξεις. Αυτός που εγκαλεί κυβέρνηση και δικαιοσύνη για να πληρώσει ο οφείλων χρήματα στην ΑΕΚ, Ψωμιάδης. Γνωρίζατε άλλωστε όλοι σας, ότι ήμουν ένα μήνα πίσω - στην πληρωμή - από τους συντάκτες του μισθολογίου. Τρείς μήνες καθυστέρηση εσείς, τέσσερις εγώ και ούτω καθεξής.


Την ημέρα λοιπόν που μου έπλεξε το εγκώμιο και μου ανακοίνωσε τη διακοπή της συνεργασίας μας, με ένα μολύβι κι ένα χαρτί υπολόγισε τι μου οφείλει ως δεδουλευμένα και μόνο, λέγοντάς μου ότι «επειδή δεν έχω τώρα, σε 15 μέρες πιστεύω να σε έχω εξοφλήσει». Η ίδια διαδικασία επαναλήφθηκε τρείς μέρες αργότερα και με τον γνωστό και σε σας πλέον για την φερεγγυότητά του, κύριο Θεοδώρου. Οι 15 ημέρες έγιναν 60.

Βρίσκομαι λοιπόν στη δυσάρεστη θέση να σας κοινολογήσω ότι θα διεκδικήσω με κάθε τρόπο τα χρήματα που δούλεψα, υπό τις συνθήκες που όλοι ξέρετε. Έστω κι αν χρειαστεί να καταφύγω σε ακραίες αλλά νόμιμες λύσεις.

Θα σταματήσω εδώ. Η ενημέρωση για τον εργοδότη, τον τρόπο με τον οποίο συνεχίζει το θεάρεστο έργο του με τον μανδύα « ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ», έχει ήδη αρχίσει. Θα επεκταθεί εκτός από τους πολιτικοδημοσιογραφικούς χώρους και στους τραπεζικούς, νομικούς και διπλωματικούς και θα δημοσιοποιηθεί.

Μετά την αποχώρησή μου από την εφημερίδα, πληροφορήθηκα ότι η υπογραφή «Χάρης Οικονομόπουλος», στις δαπάνες της «Τρίτης Όψης», δεν ανήκει στον ίδιο τον εννέα μηνών εκδότη. Είναι μια μικρή πτυχή που πρέπει να ξέρετε, διότι καλύπτει νομικά ασυμβίβαστα.

Θα σας παρακολουθώ και θα σας ενημερώνω.

Συναδελφικά.

Βαγγέλης Παναγόπουλος
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου