Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016

... o mediaρχης και τα συλλεκτικά του - 16/12 ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Dura lex sed lex, γραμμή ΝΔ και c(l)opy paste 

Αλιεύσαμε από τα media του Νίκου Μποζιονέλου στην εφημερίδα «Sportday»

Πανικόβλητοι στον ΑΝΤ1
Ο τέως βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης ανέλαβε άρον άρον καθήκοντα γενικού διευθυντή ειδήσεων στον ΑΝΤ1 αντί του Φίλιππου Φιλιππακόπουλου. Συνάμα ο Στράτος Μπαλλής, που παραιτήθηκε από τον ΣΚΑΪ ανέλαβε αρχισυντάκτης του δελτίου, ρόλο που είχε και στο Φάληρο και όπου θα τον καλύψει πιθανότατα ο Γιάννης Αδαμίδης.
Το δελτίο έκανε… ιστορικό χαμηλό τη Δευτέρα με τηλεθέαση μόλις… 2,9%: και το «έσπασε» την Τρίτη με 2,7%!

Dura lex sed lex
Πριν το νέο έτος θα γνωμοδοτήσει, αφού συνεδριάσει σχετικά, το ΕΣΡ αν μπορεί ή όχι να εκπέμψει το κανάλι One του Βαγγέλη Μαρινάκη. Σύμφωνα με τα όσα διαρρέονται (γράφτηκε σχετικά κάτι και στο enimerosi24.gr του Νίκου Νικητέα) θεωρείται πως η απόφαση του ΕΣΡ ως προς το αίτημα θα είναι αρνητική. Dura lex sed lex μεν αλλά δεν πρέπει το κράτος, διότι η αλήθεια (και το δίκιο) είναι κάπου στη μέση να βρει τρόπο για ένα επιχειρηματία (οποιονδήποτε επιχειρηματία) που θέλει να επενδύσει χρήματα; Τροφή για σκέψη.

Προγραμματισμός
Για ΕΡΤ1 ξέραμε, ψάχναμε και τελικά το Ζαλγκίρις – Ολυμπιακός το έδειχνε η ΕΡΤ2. Προγραμματισμός, όχι αστεία!

Γραμμή ΝΔ (1)
Στα φιλοδεξιά Μέσα έπεσε «γραμμή»: ο Σόιμπλε έριξε τον Σαμαρά. Πρέπει να το έχω διαβάσει σε τουλάχιστον 200 αναρτήσεις εδώ και 24 ώρες. Κερδίζει κάτι η ΝΔ με τούτο; Φυσικά και όχι!

Γραμμή ΝΔ (2)
Αν δεν αγόρασε ο Αντώνης Σαμαράς το liberal.gr, τότε δεν εξηγείται αλλιώς (ή μήπως όχι;) η σειρά κολακευτικών δημοσιευμάτων για τη διακυβέρνησή του.

C(l)opy paste (!)
Η Τζώρτζια Συρίχα, μέσω Facebook, έκραξε (και καλά έκανε) τους συναδέλφους της στην εφημερίδα «Freddo» (ανήκει στον όμιλο των «Παραπολιτικών»). Διότι το περιοδικό «YOU», όπου είναι διευθύντρια, έβγαλε ένα θέμα (για το νέο αμόρε της Φαίης Σκορδά) το οποίο έπαιξε ως «αποκλειστικό» μερικά 24ωρα αργότερα στη «Freddo».

C(l)opy paste (2)
Και νέο clopy paste: η «Espresso» κατηγορεί τα «Παραπολιτικά»» ότι ανακάλυψε... όψιμα, τα όσα συμβαίνουν στη Μεγάλη Στοά (των Μασόνων) της Ελλάδας και έσπευσε να τα δημοσιεύσει το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου (ενώ η ίδια τα είχε πρωτοσέλιδως(sic) 30 Σεπτεμβρίου και 20 Νοεμβρίου). 
---
πηγή: εφημερίδα «Sportday» / media
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου