Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

... Χριστοδουλίδου: "Θα έχετε συνέπειες..." ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*

Πόπη Χριστοδουλίδου:
"Μου ασκήθηκε δίωξη και απολογήθηκα"!


"Προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Επειδή η Εισαγγελία Αθηνών εξέδωσε ανακοίνωση, πως δεν μου ασκήθηκε δίωξη, θα εκδοθεί σε λίγη ώρα σχετική ανακοίνωση από τους δικηγόρους μου"
Δήλωση δημοσιογράφου Πόπης Χριστοδουλίδου

Μου άσκησαν δίωξη.

Μου απαγγέλθηκαν κατηγορίες ενώπιον τριών δικηγόρων (του Παναγιώτη Σαπουντζάκη, του Γιώργου Σαπουντζάκη και της Χρύσας Σαλαβράκου, νομικής συμβούλου της ΕΣΗΕΑ).

Έδωσα κανονικά απολογία επί της κατηγορίας, με νομικά και άλλα επιχειρήματα. Αρνήθηκα τις κατηγορίες. Απέδειξαν οι δικηγόροι πως είναι αβάσιμες οι κατηγορίες αυτές και πως η προδικασία είναι παντελώς παράνομη.

Στο τέλος κράτησα επιφύλαξη για άσκηση παντός νομίμου δικαιώματός μου κατά αυτών που με διέσυραν ως "κατάσκοπο".

Υπέγραψα κανονικά, εγώ κι ο αστυνομικός της κρατικής ασφάλειας και αιτήθηκα, όπως δικαιούμαι ως κατηγορούμενη, επιτόπου αντιγράφων.

Πήρα το αντίγραφο της δικογραφίας - το έχει ο δικηγόρος μου κ. Παναγιώτης Σαπουντζάκης - και σε λίγη ώρα θα εκδόσει ανακοίνωση - διάψευση σχετικά με τη "μη δίωξη"...

Αν χρειαστεί, ο δικηγόρος μου θα δώσει στη δημοσιότητα όλη τη δικογραφία και φυσικά την απολογία μου...

Αν και όποιοι θέλουν να κάνουν πίσω, να γνωρίζουν πως ο διασυρμός μου θα έχει και συνέπειες...
---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου