Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

... το ΠΠΣ κατά Ν. Καρούτζου και η απάντησή του ...

*
Ανασυγκρότηση
***
*
Το κείμενο της δίωξης
κατά του Ν. Καρούτζου
από το Π.Π.Σ. της ΕΣΗΕΑ

Η απάντηση του Ν. Καρούτζου
στη δίωξη του Πειθαρχικού

Ανοικτή επιστολή μου
προς τα μέλη της ΕΣΗΕΑ και του ΕΔΟΕΑΠ
για το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μέλη του ΕΔΟΕΑΠ

Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες, ιστοσελίδες αλλά και προσωπικές αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «πληροφορούν» ότι το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ μου άσκησε πειθαρχική δίωξη με το σκεπτικό ότι ως Γενικός Γραμματέας του ΕΔΟΕΑΠ δεν εφάρμοσα τις αποφάσεις των θεσμοθετημένων οργάνων της Ένωσης.
Το εντυπωσιακό στην υπόθεση αυτή δεν είναι οι «πληροφορίες» που διακινήθηκαν από το πρόσωπο που υπέβαλε τη σε βάρος μου έγκληση αλλά ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο μου ασκεί δίωξη επειδή «τόλμησα» να εκφράσω τη γνώμη μου δια της ψήφου μου, ως όφειλα, από τη θέση του μέλους του ΔΣ και του Γενικού Γραμματέα του ΕΔΟΕΑΠ που έχω εκλεγεί με δημοκρατικές διαδικασίες.

Συνάδελφοι,
Με μια μακαρθικού τύπου δίωξη, για την οποία έλαβα γνώση μόλις σήμερα με έγγραφο του πειθαρχικού συμβουλίου, ορισμένοι δείχνουν να επιθυμούν να καθυποτάξουν την ψήφο μου, δια του εκφοβισμού και να τεθούν οι ίδιοι πάνω από κάθε δημοκρατική λειτουργία με αφορμή τη στάση που τήρησα στην υπόθεση διαγραφής του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου και νυν βουλευτή κ. Σίμου Κεδίκογλου. Γι αυτό απευθύνομαι σε εσάς και επισημαίνω τα εξής:

1. Η παραπομπή μου έγινε μετά από υποβολή δύο εγκλήσεων από το ίδιο πρόσωπο όπου στην δεύτερη προστίθεται και η απίθανη κατηγορία της προσβολής, δια λόγου, μέλους του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.
2. Χωρίς να ενημερωθώ κλήθηκαν τουλάχιστον δύο συνάδελφοι να καταθέσουν από τους οποίους έγινε προσπάθεια υφαρπαγής ενοχοποιητικών για εμένα τοποθετήσεων.
3. Το ίδιο το «κατηγορητήριο» είναι απολύτως κατασκευασμένο και βρίθει σε ψεύδη, εικασίες και αυθαίρετα συμπεράσματα υιοθετώντας τις εγκλήσεις που έχουν υποβληθεί και μάλιστα από αναπληρωματικό του μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου. Αυτό θα αποδειχτεί δια εγγράφων.
4. Στόχος της παραπομπής μου στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο δεν είναι κυρίως η εξόντωσή μου. Στόχος είναι να ανακοπεί και στη συνέχεια να ακυρωθεί η προσπάθειά μου για να ορθοποδήσει ο ΕΔΟΕΑΠ και να καταργηθούν οι προσωπικές στρατηγικές και τα μικροσυμφέροντα ή τα μεγαλοσυμφέροντα που τον έφεραν εδώ.
5. Η διαρροή της πληροφορίας εδώ και δύο εβδομάδες για την πειθαρχική μου δίωξη και η διακίνησή της από το πρόσωπο που με εγκαλεί αλλά και δεύτερο πρόσωπο που επίσης με εγκαλεί για τη δράση μου στον ΕΔΟΕΑΠ αποτελεί μια ακόμα ένδειξη της μεθόδευσης που επιχειρείται.
6. Καλώ το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ αλλά και το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο να αναλάβουν τις ευθύνες τουw για όλους όσους οδηγούν την ΕΣΗΕΑ και τον ΕΔΟΕΑΠ στο να καταστούν έρμαια αντιδεοντολογικών πρακτικών που στόχο έχουν να αλλοιώσουν τη βούληση των συναδέλφων δημοσιογράφων που μετέχουν στις δημοκρατικές διαδικασίες.
7. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσομαι, προκειμένου να προστατέψω την προσωπική μου αξιοπρέπεια, να προσφύγω εναντίον εκείνων που είναι οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί της δίωξής μου.
8. Γνωρίζω ότι τώρα η επόμενη μεθόδευση που είναι αναμενόμενη από τέτοιου είδους ανθρώπους θα είναι προφανώς να με εγκαλέσουν για ανάρμοστη συμπεριφορά προς το Πειθαρχικό. Η προφανής απάντηση είναι ότι η μόνη πραγματικά απρεπής συμπεριφορά είναι να χρησιμοποιούνται θεσμικά όργανα για ιδιοτελείς σκοπούς.
9. Όπως δεσμεύτηκα από την πρώτη στιγμή που εσείς συνάδελφοι με εκλέξατε με την ψήφο σας στο ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ θα φέρω όλα τα στοιχεία-έγγραφα στο φως, προκειμένου όλοι να γνωρίζετε ότι η συγκεκριμένη επίθεση έχει ως στόχο το στιγματισμό ανθρώπων που προσπαθούν για την πρόοδο της ΕΣΗΕΑ, την εξυγίανση και την διαφάνεια στον ΕΔΟΕΑΠ.

Νίκος Καρούτζος
Γενικός Γραμματέας ΔΣ ΕΔΟΕΑΠ
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου