*
H έκρηξη των διαδικτυακών ΜΜΕ, η “θανάσιμη” υποχώρηση των εντύπων και οι μπίζνες των εκατομμυρίων σε βάρος των επιχειρηματιών.
Οχι. Δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητο το νέο γήπεδο ανταγωνισμού των ΜΜΕ, το Διαδίκτυο. Αλλωστε με φόντο την Κολομβία των Βαλκανίων όλα μπορούν να συμβούν. Και συμβαίνουν.
Τι συμβαίνει ακριβώς;
Το διαδίκτυο επειδή δεν απαιτεί αγορά χαρτιού και εκτύπωση έχει μετατραπεί σε πεδίο δράσης εύκολου πλουτισμού για τους επιτήδειους εκδότες-ιδιοκτήτες των sites.
Κι αυτό γιατί το μπάτζετ που διέθεταν οι επιχειρηματίες για καταχωρήσεις στον Τύπο μεταφέρεται στο διαδίκτυο.
Στο “ελληνικό διαδίκτυο” ο πραγματικός μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 150.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.
Κι όμως δεκάδες ιστότοποι στέλνουν στα media shops ιλιγγιώδη και απίστευτα νούμερα επισκεψιμότητας που φθάνουν από 300.000 μοναδικούς επισκέπτες έως ακόμη και 1.000.000 εκατ. ημερησίως.
Εχει χαθεί η μπάλα στην κυριολεξία.
Πως γίνονται οι αλλιώσεις των επισκεψιμοτήτων; Υπάρχουν άπειροι τρόποι.
Στο χώρο του διαδικτύου κυκλοφορούν διάφορες “συμμορίες” που αναλαμβάνουν με αμοιβή (5.000-25.000 ευρώ μηνιαίως) να αλλοιώσουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας ενός site.
Μία από αυτές τις συμμορίες χρησιμοποιεί τους χιλιάδες ακολούθους που είχε η (σήμερα χρεοκοπημένη) Yahoo στην Ελλάδα.
Ο εκδότης πληρώνει τον “ειδικό” και αυτός φροντίζει να εμφανίζει αναρτήσεις από τα sites που πληρώνουν στην ιστοσελίδα της χρεοκοπημένης εταιρίας που κάποιοι φροντίζουν να εμπορεύονται στη χώρα μας.
Οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει με τους ακoλούθους της Yahoo και 3-4 σελίδες στο facebook με 600.000 και πλέον υπαρκτούς και ανύπαρκτους “φίλους”.
Ο εκδότης ενός site πληρώνει ώστε οι αναρτήσεις του να εμφανίζονται τόσο στα προτεινόμενα της εγχώριας Yahoo όσο και στις συγκεκριμένες σελίδες στο facebook.
Eτσι από τους 600.000 που θα δουν μια ανάρτηση και οι 200.000 να πατήσουν πάνω στο σχετικό link απογειώνουν την επισκεψιμότητα.
Αλλος τρόπος αλλοίωσης είναι οι προσθήκες “ασφάλειας” για τους servers που προσφέρουν πανίσχυρες πολυεθνικές οι οποίες πουλάνε αυτά τα προϊόντα. Εδώ η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων γίνεται “νόμιμα”.
Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες sites καταφεύγουν στην κατασκευή δικών τους servers ώστε να μπορούν να ντοπάρουν τις επισκεψιμότητες.
Ετσι εμφανίζονται sites που τα (αντι)γράφουν μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι των 300 ευρώ με επισκεψιμότητες ακόμη και 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών τη μέρα.
Οι 1 εκατομμύριο φανταστικοί αναγνώστες συγκινούν τα media shops τα οποία από μία άποψη είναι ανυπεράσπιστα σ΄αυτό το νταλαβέρι.
Ανασυγκρότηση
***
*
*
Η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων και τα πεταμένα
εκατομμύρια των επιχειρηματιών για "διαφήμιση"
Το εμπόριο της ψευδαίσθησης
των εκατομμυρίων μοναδικών αναγνωστών
εκατομμύρια των επιχειρηματιών για "διαφήμιση"
Το εμπόριο της ψευδαίσθησης
των εκατομμυρίων μοναδικών αναγνωστών
Οχι. Δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητο το νέο γήπεδο ανταγωνισμού των ΜΜΕ, το Διαδίκτυο. Αλλωστε με φόντο την Κολομβία των Βαλκανίων όλα μπορούν να συμβούν. Και συμβαίνουν.
Τι συμβαίνει ακριβώς;
Το διαδίκτυο επειδή δεν απαιτεί αγορά χαρτιού και εκτύπωση έχει μετατραπεί σε πεδίο δράσης εύκολου πλουτισμού για τους επιτήδειους εκδότες-ιδιοκτήτες των sites.
Κι αυτό γιατί το μπάτζετ που διέθεταν οι επιχειρηματίες για καταχωρήσεις στον Τύπο μεταφέρεται στο διαδίκτυο.
Στο “ελληνικό διαδίκτυο” ο πραγματικός μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 150.000 μοναδικούς επισκέπτες ημερησίως.
Κι όμως δεκάδες ιστότοποι στέλνουν στα media shops ιλιγγιώδη και απίστευτα νούμερα επισκεψιμότητας που φθάνουν από 300.000 μοναδικούς επισκέπτες έως ακόμη και 1.000.000 εκατ. ημερησίως.
Εχει χαθεί η μπάλα στην κυριολεξία.
Πως γίνονται οι αλλιώσεις των επισκεψιμοτήτων; Υπάρχουν άπειροι τρόποι.
Στο χώρο του διαδικτύου κυκλοφορούν διάφορες “συμμορίες” που αναλαμβάνουν με αμοιβή (5.000-25.000 ευρώ μηνιαίως) να αλλοιώσουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας ενός site.
Μία από αυτές τις συμμορίες χρησιμοποιεί τους χιλιάδες ακολούθους που είχε η (σήμερα χρεοκοπημένη) Yahoo στην Ελλάδα.
Ο εκδότης πληρώνει τον “ειδικό” και αυτός φροντίζει να εμφανίζει αναρτήσεις από τα sites που πληρώνουν στην ιστοσελίδα της χρεοκοπημένης εταιρίας που κάποιοι φροντίζουν να εμπορεύονται στη χώρα μας.
Οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει με τους ακoλούθους της Yahoo και 3-4 σελίδες στο facebook με 600.000 και πλέον υπαρκτούς και ανύπαρκτους “φίλους”.
Ο εκδότης ενός site πληρώνει ώστε οι αναρτήσεις του να εμφανίζονται τόσο στα προτεινόμενα της εγχώριας Yahoo όσο και στις συγκεκριμένες σελίδες στο facebook.
Eτσι από τους 600.000 που θα δουν μια ανάρτηση και οι 200.000 να πατήσουν πάνω στο σχετικό link απογειώνουν την επισκεψιμότητα.
Αλλος τρόπος αλλοίωσης είναι οι προσθήκες “ασφάλειας” για τους servers που προσφέρουν πανίσχυρες πολυεθνικές οι οποίες πουλάνε αυτά τα προϊόντα. Εδώ η αλλοίωση των επισκεψιμοτήτων γίνεται “νόμιμα”.
Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες sites καταφεύγουν στην κατασκευή δικών τους servers ώστε να μπορούν να ντοπάρουν τις επισκεψιμότητες.
Ετσι εμφανίζονται sites που τα (αντι)γράφουν μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι των 300 ευρώ με επισκεψιμότητες ακόμη και 1.000.000 εκατ. μοναδικών επισκεπτών τη μέρα.
Οι 1 εκατομμύριο φανταστικοί αναγνώστες συγκινούν τα media shops τα οποία από μία άποψη είναι ανυπεράσπιστα σ΄αυτό το νταλαβέρι.
---
---
Σημ.: την επιμέλεια της εικονογράφησης είχε η Ανασυγκρότηση
*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου